Klubhus
Retningslinjer for daglig brug og lån af klubhus
Vi er rigtig mange der bruger klubhuset og det skal være rart for alle at bruge faciliteterne i det daglige – Både lokalet og køkkenet.
Samtidig skal vi passe på vores ting og behandle tingene korrekt da andet medfører udgifter for klubben.
Daglig brug
-
Det er IKKE tilladt at gå ind i klubhuset med fodboldstøvler – Trænerne bedes håndhæve dette.
-
Fodboldstøvler må ikke bankes af i omklædningsrum eller vaskes eller skylles i køkkenet. Dette skal gøres udenfor.
-
Når klubhuset forlades er det ledernes pligt at kontrollere at alle yderdøre er låst og at vinduer er lukket.
Brug af klubhuset
-
Klubhuset skal efterlades i ryddet stand.
-
Borde skal tørres af hvis nødvendigt.
-
Borde skal sættes på plads hvis der rykkes rundt.
-
Stole sættes op efter brug.
-
Skraldespand skal tømmes.
Brug af køkken
Bemærk her at køkken fungere som kioskområde og af hensyn til hygiejne skal dette altid efterlades rengjort.
Endvidere er der ikke andre end sidste bruger til at udføre opgaven.
-
Køkken skal efterlades i aftørret og ryddet stand.
-
Komfur og ovn skal rengøres efter brug.
-
Service skal vaskes op eller i opvaskemaskine – Skal den tømmes så gøres dette først. Start maskinen når den er fuld. Der må ikke stå brugt service i vask og på køkkenborde.
-
Vask skal være ren efter brug
-
Skraldespand i køkken skal tømmes.
-
Der må ikke efterlades diverse ting på borde og gulv i køkken.
-
Køkken skal tømmes for mad, drikkevarer mv. efter lån
Booking af lokaler
Ved lån af klubhus skal dette bookes på forhånd. Send e-mail til Michael Pedersen, lmp.pedersen@gmail.com med dato og formål.
Bemærk ved lån af lokaler
Ved manglende oprydning og rengøring efter lån af lokalerne opkræves der et gebyr på minimum 1.000 kr. for udgifter til rengøring.